Budka telefoniczna w agencji reklamowej. Dlaczego warto?

Agencja reklamowa w niczym nie przypomina spokojnego biura. Nowe idee, burze mózgów, dyskusje... wszystko to składa się na niezwykłą dynamikę tego miejsca, ale jednocześnie generuje spory hałas. Zastanawiasz się, jak stworzyć pracownikom komfortowe miejsce pracy, nie ograniczając przy tym ich kreatywności? Kuczem do sukcesu jest właściwe zaaranżowanie przestrzeni. Jak to zrobić, nie inwestując w remont lub wynajem kolejnych pomieszczeń? Już spieszymy z wyjaśnieniami.

Biurowe budki telefoniczne

Gwar rozmów w agencji reklamowej to zasadniczo dobry znak. Świadczy on o intensywnie prowadzonych kampaniach, mnogości pomysłów i wytężonej pracy. Może on jednak negatywnie wpływać na koncentrację pracowników, a przez to obniżać ich produktywność.

Hałas przeszkadza też podczas prowadzenia rozmów telefonicznych z kontrahentami, a wręcz może ich odstręczać. Biurowa budka akustyczna całkowicie niweluje ten problem. Dzięki niej pracownik może przeprowadzać rozmowy w skupieniu i ciszy, a jego rozmówca ma pewność, że poświęca mu się pełną uwagę. Kontrahent poczuje się więc traktowany poważnie, a spokojna rozmowa z pewnością przełoży się na dalszą współpracę.

Jak wybrać dobrą budkę telefoniczną?

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem właściwego produktu, powinieneś wziąć pod uwagę kilka parametrów odnoszących się do Twojego biura. Rzecz jasna, nie musisz poprzestawać na jednej sztuce. Jest wielce prawdopodobne, że jeśli Twoja agencja będzie działać prężnie, w krótkim czasie do budki telefonicznej ustawi się kolejka. Przed zakupem powinieneś zatem przeanalizować, ilu pracowników potrzebuje kabiny dźwiękoszczelnej w tym samym czasie. Kiedy już sprecyzujesz, ilu budek potrzebujesz, możesz przejść do dalszej analizy i odpowiedzieć sobie na następujące pytania:

  • Ile mam miejsca? Budki akustyczne występują w kilku odmianach różniących się wymiarami zewnętrznymi. Wiedząc, ilu kabin potrzebujesz i jakie są ich wymiary zewnętrzne, będziesz mógł dokładnie przemyśleć ich rozmieszczenie.
  • Jaki styl mnie interesuje? Klienci przychodzący do siedziby twojej firmy niejako z definicji próbują wyrobić sobie na jej temat opinię na podstawie tego, co widzą. Budka telefoniczna będzie się oczywiście wyróżniać na tle pozostałego wyposażenia biura, powinna jednak współgrać z nim pod względem kolorystyki i stylu.
  • Wolę standardowe rozwiązania czy indywidualny design? Wszystkie budki akustyczne dostępne w naszej firmie wykonane są z najwyższej jakości certyfikowanych materiałów. Każda z nich prezentuje się estetycznie i nowocześnie, jeśli jednak pragniesz nadać jej indywidualny charakter, możesz dodać  spersonalizowaną grafikę. Może to być logo agencji, ale też hasło motywacyjne. Z pewnością podniesie to atrakcyjność Twojej firmy zarówno w oczach jej pracowników, jak i odwiedzających biuro kontrahentów.

Wzbogacenie wyposażenia biura o budki akustyczne to z pewnością trafiony pomysł. Ich obecność sprzyja koncentracji, wzmaga produktywność, a przede wszystkim stwarza komfortowe warunki pracy. Jeśli nie jesteś pewien, jaka budka będzie dla Ciebie najlepsza, skontaktuj się z nami. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy Ci dokonać najlepszego wyboru.