Blog

negocjacje

5 najbardziej znanych technik negocjacyjnych, które przydadzą Ci się w pracy

Umiejętność prowadzenia negocjacji przydaje się w życiu codziennym i biznesowym. Jak skutecznie negocjować, by uzyskać dla siebie jak najlepsze korzyści? Poznaj popularne techniki negocjacji.

wypalenie-zawodowe

Wypalenie zawodowe – co warto o nim wiedzieć?

Czy Twoim pracownikom grozi wypalenie zawodowe? Opowiadamy o jego najczęstszych objawach, sposobach walki z problemem, a także o tym, jak można mu zapobiegać, tworząc przyjazną atmosferę w pracy.

budka-akustyczna

Jak przygotować się do rozmowy z trudnym klientem? Poznaj nasze porady!

Relacje z klientami nie zawsze układają się po naszej myśli. Czasami potrzeba nie lada wysiłku, aby odbudować relację z trudnym, ale ważnym klientem. Podpowiadamy, jak przygotować się do niełatwej rozmowy.

kabina-the-box

Podpowiadamy, jak radzić sobie z emocjami w pracy

Każdy z nas musi na co dzień radzić sobie z trudnymi emocjami w miejscu pracy. Poznaj kilka prostych sposobów na efektywne radzenie sobie z emocjami w biurze, aby lepiej się czuć i wydajniej pracować.

kabina-dzwiekoszczelna

5 branż, w których budka dźwiękoszczelna znajdzie swoje zastosowanie

Zastanawiasz się, w jaki sposób kabina dźwiękoszczelna mogłyby usprawnić pracę Twojej firmy? Przedstawiamy 5 różnych zastosowań kabiny w 5 różnych branżach.

budki-do-biura

Zostań lepszym managerem dzięki naszym wskazówkom

Zastanawiasz się, jak możesz stać się lepszym managerem dla swojego działu? Podpowiadamy, jakie 3 elementy są najważniejsze w tej roli. Coś dla Ciebie i Twojego zespołu.

budka-akustyczna

Na co zwrócić uwagę wybierając biuro coworkingowe? Poznaj nasze porady!

Zastanawiasz się, czy pójść w ślady freelancerów, oddzielić pracę zdalną od życia prywatnego, a może po prostu szukasz nowej lokalizacji firmy? Przeczytaj ten artykuł i wynotuj, co jest ważne przy wyborze biura coworkingowego.

organizacja-pracy

Multitasking – co powinieneś o nim wiedzieć?

Zdaniem ekspertów wielozadaniowość jest jedynie mitem. Przeczytaj, dlaczego multitasking nie zawsze wiąże się z efektywnością i dowiedz się, jak ułatwić sobie wykonywanie wielu obowiązków w ciągu godzin pracy.

kabina-dzwiekoszczelna

Jak poprawić koncentrację w pracy? Poznaj 3 porady od Available!

Na koncentrację podczas wykonywania pracy wpływają różne czynniki: planowanie, porządkowanie, wyciszenie. Jak podnieść poziom skupienia i odnosić lepsze wyniki? Przekonaj się z tego artykułu.

big-hauz

Etykieta rozmów online – jak nie popełnić faux-pas?

Rozmowy online stanowią istotną część naszej codzienności. Jaka obowiązuje podczas nich etykieta? Jak zadbać o najlepsze warunki do ich prowadzenia? Przekonaj się z tego artykułu.