Blog

5 najbardziej znanych technik negocjacyjnych, które przydadzą Ci się w pracy
Umiejętność prowadzenia negocjacji przydaje się w życiu codziennym i biznesowym. Jak skutecznie negocjować, by uzyskać dla siebie jak najlepsze korzyści? Poznaj popularne techniki negocjacji.

Wypalenie zawodowe – co warto o nim wiedzieć?
Czy Twoim pracownikom grozi wypalenie zawodowe? Opowiadamy o jego najczęstszych objawach, sposobach walki z problemem, a także o tym, jak można mu zapobiegać, tworząc przyjazną atmosferę w pracy.

Jak przygotować się do rozmowy z trudnym klientem? Poznaj nasze porady!
Relacje z klientami nie zawsze układają się po naszej myśli. Czasami potrzeba nie lada wysiłku, aby odbudować relację z trudnym, ale ważnym klientem. Podpowiadamy, jak przygotować się do niełatwej rozmowy.

Podpowiadamy, jak radzić sobie z emocjami w pracy
Każdy z nas musi na co dzień radzić sobie z trudnymi emocjami w miejscu pracy. Poznaj kilka prostych sposobów na efektywne radzenie sobie z emocjami w biurze, aby lepiej się czuć i wydajniej pracować.

5 branż, w których budka dźwiękoszczelna znajdzie swoje zastosowanie
Zastanawiasz się, w jaki sposób kabina dźwiękoszczelna mogłyby usprawnić pracę Twojej firmy? Przedstawiamy 5 różnych zastosowań kabiny w 5 różnych branżach.

Zostań lepszym managerem dzięki naszym wskazówkom
Zastanawiasz się, jak możesz stać się lepszym managerem dla swojego działu? Podpowiadamy, jakie 3 elementy są najważniejsze w tej roli. Coś dla Ciebie i Twojego zespołu.

Na co zwrócić uwagę wybierając biuro coworkingowe? Poznaj nasze porady!
Zastanawiasz się, czy pójść w ślady freelancerów, oddzielić pracę zdalną od życia prywatnego, a może po prostu szukasz nowej lokalizacji firmy? Przeczytaj ten artykuł i wynotuj, co jest ważne przy wyborze biura coworkingowego.

Multitasking – co powinieneś o nim wiedzieć?
Zdaniem ekspertów wielozadaniowość jest jedynie mitem. Przeczytaj, dlaczego multitasking nie zawsze wiąże się z efektywnością i dowiedz się, jak ułatwić sobie wykonywanie wielu obowiązków w ciągu godzin pracy.

Jak poprawić koncentrację w pracy? Poznaj 3 porady od Available!
Na koncentrację podczas wykonywania pracy wpływają różne czynniki: planowanie, porządkowanie, wyciszenie. Jak podnieść poziom skupienia i odnosić lepsze wyniki? Przekonaj się z tego artykułu.

Etykieta rozmów online – jak nie popełnić faux-pas?
Rozmowy online stanowią istotną część naszej codzienności. Jaka obowiązuje podczas nich etykieta? Jak zadbać o najlepsze warunki do ich prowadzenia? Przekonaj się z tego artykułu.
Strona 8 z 26