Blog

Bezstresowe zwolnienie pracownika – jak profesjonalnie przekazać trudną informację?
Wiesz, że musisz zwolnić pracownika, ale nie masz pojęcia, jak przygotować się do tej rozmowy? Przeczytaj nasze wskazówki, z których dowiesz się, jak poradzić sobie w tej sytuacji i zaplanujesz wszystkie działania.

Dress code: sprawdź, jaki jest odpowiedni strój do pracy biurowej
Czy wiesz, czym jest dress code i na czym on tak właściwie polega? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na jakie rodzaje się on dzieli, czemu jest tak ważny w miejscach pracy i jak powinno się go stosować.

Zrównoważone miejsce pracy – co to oznacza?
Inwestując w skuteczne rozwiązania, takie, jak budka telefoniczna do biura, można znacząco poprawić wydajność pracowników i podnieść wyniki finansowe firmy. Podpowiadamy, jak wybrać najlepszy model.

Na czym polega aktywne słuchanie?
Poznaj tajniki efektywnego komunikowania się i sprawdź, czym jest aktywne słuchanie. Odkryj zalety kabin dźwiękoszczelnych, które nawet w głośnych miejscach stworzą Ci warunki to spokojnej rozmowy.

Poznaj sposoby na przetrwanie sezonu urlopowego
Nie wiesz, jak poradzić sobie ze swoimi obowiązkami i koncentracją w trakcie letniego sezonu urlopowego? Sprawdź nasze praktyczne wskazówki dotyczące koncentracji i dowiedz się, czym są biurowe budki akustyczne.

3 powody, dla których warto pracować w korporacji
Praca w korporacji wcale nie musi się wiązać ze stresem i obawami. Poznaj trzy największe zalety pracy w „korpo”, które znajdziesz w naszym poradniku!

Employer branding a biuro – co powinieneś wiedzieć?
Jak zbudować wizerunek profesjonalnej marki i pokazać pracownikom, że są najważniejszą częścią firmy? Dowiedz się, jak organizacja przestrzeni biurowej wpływa na Twój obraz, jako pracodawcy.

Biuro najlepszą wizytówką Twojej firmy
Jak biuro wpływa na odbiór Twojej firmy w oczach pracowników, kandydatów i klientów? Przedstawiamy rozwiązania, które warto wprowadzić we wspólnej przestrzeni, aby zbudować obraz wyróżniającej się marki.

Mowa ciała podczas rozmów online – podpowiadamy, na co zwrócić uwagę
Gesty, mimika i kontakt wzrokowy – podpowiadamy, jak nad nimi zapanować, by wypaść dobrze na rozmowie online. Dowiedz się, o czym musisz pamiętać, by wzbudzić zaufanie i zainteresowanie rozmówcy.

Metoda SMART – pomoc w realizacji celów
Na czym polega metoda SMART i jak wykorzystać ją do wyznaczenia celów w biznesie? W tym artykule dowiesz się, co skrywa ten akronim i jak może pomóc Twojemu zespołowi. Sprawdź!
Strona 6 z 27
- « Pierwsze
- Poprzednie
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Następne
- Ostatnie »