Blog

Doradzamy, jak dobrać biurową budkę telefoniczną do aranżacji wnętrza

Trendy w aranżacji biur pokazują jasno – chcesz przyciągać młodych i zdolnych? Postaw na dobry design i udogodnienia! Ma być ergonomicznie, stylowo i przyjemnie. Dobrze zaprojektowane wnętrza powodują, że zespoły chętniej spotykają się biurach. Poznaj kabiny dźwiękoszczelne, które zapewniają komfort pracy i sprawiają, że aranżacja firmy wpisuje się w najnowsze style projektowania. Przed Tobą Big Hauz i The Box – połączenie funkcjonalności i najlepszego designu. Sprawdź, która lepiej sprawdzi się w aranżacji Twojego biura!

Biurowy savoir-vivre. Jak dobrze żyć ze współpracownikami?

Każda sfera życia społecznego ma swój savoir-vivre, czyli zestaw zasad, które porządkują jej działanie. Nie inaczej jest z przestrzenią zawodową. Niektórzy postrzegają je jako coś sztywnego i zbędnego, my jednak chcemy przybliżyć ich pozytywny aspekt. W jaki sposób przestrzeganie pewnych norm sprawia, że pracuje nam się przyjemniej i co wspólnego z tym ma telefoniczna budka do biura? Odpowiadamy poniżej. Sprawdź!

Biura coworkingowe na Śląsku

Liczba osób, które wybierają popularne coworkingi, sięga wielu milionów i nieustannie rośnie. Kolejne firmy prześcigają się między sobą w tworzeniu nowoczesnych przestrzeni do swobodnej pracy biurowej. Korzystają z nich zarówno ci, którzy potrzebują ekonomicznego rozwiązania dla swoich biznesów, jak i zespoły poszukujące inspiracji. Co czyni przestrzenie współdzielone tak atrakcyjnymi? Możesz przekonać się o tym osobiście – sprawdź, wybrane przez nas biura coworkingowe na Śląsku.

Co ile należy wymieniać budki telefoniczne w biurze?

Przenośne budki telefoniczne do biur zmieniają oblicze open space’ów. Z przestrzeni, gdzie prywatność często jest poza zasięgiem, tworzą wygodne i komfortowe miejsca pracy. Dzięki temu możliwa jest w nich zarówno poufna rozmowa, jak i niezakłócone wykonywanie codziennych obowiązków. W tym artykule omawiamy wytrzymałość kabin dźwiękoszczelnych oraz przybliżamy kwestię ich żywotności. Sprawdź, czy i jak często powinieneś wymieniać budki telefoniczne w swoim biurze.

Jak radzić sobie z upałem w biurze?

Gdy żar z nieba daje się we znaki nawet w zamkniętych pomieszczeniach, każdy sposób jest dobry na krótkotrwałą ochłodę. Jak jednak postępować na dłuższą metę? Wysoka temperatura w pracy powoduje dyskomfort psychiczny oraz fizyczny, a motywacja i efektywność spadają. Kolejne lato już nie musi być codzienną udręką w miejscu pracy. Sprawdź, jak poradzić sobie z upałem w biurze.

Z jakich materiałów wykonane są budki telefoniczne?

Open space jest dziś najpopularniejszą formą organizacji biura. Gwarantuje szybki przepływ informacji oraz ułatwia komunikację między pracownikami. Niestety w tym systemie największą wadą jest hałas oraz brak prywatności niezbędnej do przeprowadzania rozmów telefonicznych lub poufnych spotkań biznesowych. Na szczęście problem ten rozwiązują nowoczesne budki akustyczne do biur. Chcesz się dowiedzieć, dlaczego są tak skuteczne i z jakich materiałów są wykonane? Sprawdź to w naszym artykule.

Jak przestawić się z pracy zdalnej na pracę biurową po okresie kwarantanny?

Okres kwarantanny dotknął wielu osób, jeśli chodzi o ich aktywność zawodową. Przejście z pracy biurowej na tak zwany home office, dla jednej grupy osób był momentem trudnym, dla innych pełnym korzyści. Przez tych kilka miesięcy jednak większość poradziła sobie z nową rzeczywistością, ułożyła sobie optymalny sposób działania i... Przyszedł czas na powrót do „normy”. Niezależnie od tego, czy wznowienie „starego” systemu jest dla Ciebie wspaniałą wiadomością, czy też nieszczególnym powodem do zadowolenia, w tym artykule podpowiemy jak poprawić swoją efektywność i nastawienie do pracy po pandemii i związaną z nią restrykcjami. Warto bowiem zauważyć, że w wielu miejscach nie będzie tak samo, jak przed wybuchem Covid-19... Co to oznacza? Odpowiedź znajdziesz w poniższym tekście.

Biura coworkingowe na Pomorzu Zachodnim

Home offie od kilku lat cieszy się coraz większym zainteresowaniem i staje się bardzo popularną alternatywą do pracy na etat. Po sytuacji związanej z pandemią Covid-19 stała się wręcz powszechna. Wielu pracowników biurowych tak dobrze odnalazło się w trybie zdalnym, że postanowiło całkowicie zmienić swoją ścieżkę zawodową. Stwierdzenie, że to bardzo przyszłościowa forma realizowania obowiązków i zarabiania w ten sposób na życie nie jest formą abstrakcji, a niezwykle prawdopodobnego scenariusza. Jednak nie każdy freelancer jest w stanie zapewnić sobie dostęp do niezbędnych sprzętów biurowych, miejsca na telekonferencję, czy też spotkań służbowych. I tutaj rozwiązaniem są biura coworkingowe! Czym są i gdzie można znaleźć najlepsze? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

W ile telefonicznych budek biurowych zaopatrzyć swoje biuro?

Stawianie na innowacje w dzisiejszym świecie biznesu jest jedną z fundamentalnych umiejętności, pozwalających na wyróżnienie się działalności gospodarczej oraz wzrost jej atrakcyjności — zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów. Dlatego też tak dużą popularnością cieszą się budki telefoniczne do biur. Ich innowacyjne designe przyciąga uwagę, a ilość praktycznych korzyści z pewnością przemawia za traktowanie ich jako niemalże podstawowego wyposażenia przestrzeni przedsiębiorstwa nastawionego na sukces.

Kompetencje miękkie w pracy biurowej

Umiejętności twarde są bardzo łatwe w określeniu i weryfikacji. To wiedza merytoryczna i jej praktyczne zastosowanie, jak np. obsługa specjalistycznych programów komputerowych, posiadanie prawa jazdy, czy też innych dyplomów i certyfikatów. Przez lata to właśnie ta sfera najmocniej przekonywała przedsiębiorców przy doborze nowych pracowników. Jednak ostatnimi czasy dostrzeżono, że to kompetencje miękkie mogą być o wiele bardziej wartościowe i potrzebne niż sądzono. Czy zdolności psychofizyczne mogą być przydatne w biurze? Jakie są najmilej widziane?