Blog

3 popularne trendy dotyczące miejsc pracy – na co zwracają uwagę aplikujący kandydaci?

Rynek pracy dynamicznie się zmienia. Dziś szukający pracy mają często do rozważenia sporo ofert. Jakie czynniki biorą pod uwagę osoby, starające się o pracę biurową? Czy chodzi tu głównie o wynagrodzenie, czy też o coś więcej? Okazuje się, że pensja nie jest jedynym wyznacznikiem jakości oferty. Zobacz, czym jeszcze można przyciągnąć potencjalnych pracowników do swojego biura!

Sprawdź zalety i wady biur na otwartym planie, czyli open space w praktyce

Pomysł na otwarte przestrzenie biurowe przywędrował do nas z Zachodu pod koniec ubiegłego wieku. Niektórzy uważają tak zaaranżowane biura za świetne miejsca pracy, inni z kolei zupełnie nie odnajdują się na takich przestrzeniach. Jakie są plusy i minusy tak zwanych open space? Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury!

3 powody, dlaczego powinieneś mieć budkę telefoniczną w swoim biurze

Nowoczesne, ergonomiczne biura to już nie tylko biurka, krzesła i kilka szafek. To kreatywnie przygotowane przestrzenie, sprzyjające efektywnej pracy i wspierające pracowników w osiąganiu zawodowych celów. I choć popularne open space mają wiele zalet, niejedna osoba czasem potrzebuje wyciszenia, spokoju i pełnej koncentracji na zadaniu. Właśnie wtedy przydaje się budka akustyczna. Zobacz, dlaczego nie może jej zabraknąć w Twojej firmie!

Kiedy twoja firma potrzebuje budki telefonicznej?

Ciągły szmer rozmów, odgłos kroków i dźwięk przesuwanych krzeseł przeszkadzają w pracy biurowej? Dźwięki, panujące na open space sprawiają, że niektórzy siedzą ze słuchawkami na uszach? Pracownicy biorą laptopy do domu, aby tam kończyć ważne projekty? Może to znak, że czas zainwestować w specjalną budkę akustyczną. Czym ona jest i co może dać jej postawienie w biurze? Przekonaj się, czytając nasz wpis!

Czym jest work-life balance?

Praca zajmuje naprawdę sporą część naszego życia. Czy jednak zawsze sprawia ona satysfakcję? Czy poza siedzeniem w biurze spędzamy także czas z rodziną i bliskimi oraz poświęcamy się pasjom? Odpowiedź na te pytania można znaleźć, sprawdzając swój work-life balance. Co oznacza to pojęcie i w jaki sposób pracodawcy mogą pomóc w tym zakresie osobom zatrudnionym? Przeczytaj nasz artykuł!

Design thinking a projektowanie biura

Nowocześnie urządzone biuro to miejsce sprzyjające wydajnej pracy. To przestrzeń, w której pracownik czuje się swobodnie, pewnie i może w pełni wykorzystać swoje zasoby. To instytucja, do której chce się przychodzić każdego dnia roboczego. Brzmi jak mrzonka? Nie, jeśli przy projektowaniu wykorzysta się podejście, określane jako design thinking. Zobacz, w jaki sposób z jego pomocą można stworzyć ergonomiczne, przyjazne biuro!

Biura coworkingowe w Łodzi

Idea coworkingu wciąż zyskuje na popularności. Biura dla freelancerów i niewielkich przedsiębiorstw powstają w niemal każdym większym mieście, w tym w Łodzi. Czy praca w takim miejscu jest wygodna? Z jakich udogodnień można korzystać – czy jest tam kawa, kuchnia oraz kabina dźwiękoszczelna? Jak sytuacja wygląda z punktu widzenia właścicieli tych biur i czy warto je zakładać? Sprawdź!

Identyfikacja wizualna – to nie tylko teczki i długopisy, ale również biuro!

Dobrze dobrana i opracowana identyfikacja wizualna pomaga wyróżnić się spośród konkurencji. Składa się na nią wiele szczegółów, które współtworzą tożsamość marki i nadają jej charakter. Rozpoznawalność firmy budowana jest m.in. stylem graficznym, specjalnie jej dedykowanym.

Minimalizm w designie biura. Czy to się sprawdza?

Trendem, który z sukcesem wdarł się z odległej Skandynawii do domów i biur, jest minimalizm. Charakteryzuje go ergonomiczność, prostota i funkcjonalność. To styl, który wyróżnia zasada: im mniej, tym lepiej. Według tej teorii gromadzenie niepotrzebnych rzeczy wokół siebie powoduje nie tylko większy bałagan, ale i zaburza pracę. Sprawia, że więcej czasu zajmuje nam znalezienie potrzebnych przedmiotów.

Wpływ dobrze zaprojektowanej przestrzeni biurowej na atmosferę w pracy

Co najbardziej cenią sobie pracownicy w pracy? Dla większości od pieniędzy większe znaczenie ma dobra atmosfera. Tę tworzy się na różne sposoby. Wpływ na nią mogą mieć relacje międzyludzkie czy motywujące dodatki materialne i finansowe. Sprzyja jej też odpowiednia aranżacja przestrzeni biurowej. Nowocześnie i funkcjonalnie zaprojektowane miejsce pracy z pewnością oddziaływać będzie na miłą atmosferę.