Blog

Ćwiczenia biurowe. Co robić w biurze, żeby zachować dobrą formę?

Praca siedząca wiąże się z wieloma niedogodnościami. Jest to szczególnie widocznie, jeśli przeszedłeś z aktywnego trybu życia do tego związanego z wielogodzinnym spędzaniem czasu przed komputerem. Efekt? Problemy z kręgosłupem, krążeniem, nadwagą... Znasz to aż zbyt dobrze, prawda? Wystarczy jednak poświęcić kilka chwil w ciągu dnia, aby zachować zdrowie fizyczne, ale też psychiczne. Przedstawiamy kilka prostych, ale skutecznych sposobów na dbanie o swoje zdrowie w czasie pracy. Znacząco poprawisz tym swój komfort życia, a efekty dostrzeżesz już po kilku dniach.

Biura coworkingowe w Wielkopolsce

Coworking jest coraz popularniejszą formą realizowania obowiązków zawodowych. Sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, iż wielu pracowników biurowych przeniosła swoją działalność w tryb home office, a wysoce prawdopodobne, że część firm pozostawi taki schemat zatrudnienia. Jednak nie każdy freelancer, czy też osoba, która z różnych przyczyn nie dojeżdża do miejsca pracy, jest w stanie być efektywnym we własnym mieszkanie. Dlatego coraz więcej osób decyduje się na wynajęcie „biurka” z całym niezbędnym zapleczem, takim jak:

Jak czyścić biurową budkę telefoniczną?

Dbanie o czystość w biurze jest niezwykle istotną kwestią. Przestrzenie, w których utrzymany jest ład i porządek wpływają korzystnie na samopoczucie i chęć przebywania w nich. Niedopuszczalnym jest zatem, aby miejsce pracy było zapuszczone i brudne. To samo tyczy się biurowych budek akustycznych. W końcu jest to sfera ciszy, możliwość odcięcia się od gwaru, uniemożliwiającego przeprowadzenie służbowych telefonów, wideokonferencji w profesjonalnym stylu. Jak zadbać o czystość dźwiękoszczelnej kabiny, gdy jest ona tak chętnie wykorzystywana przez pracowników? Czy jest to kłopotliwe? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w tym artykule.

Biura coworkingowe na Mazowszu?

Coworking zaczyna być zjawiskiem powszechnym. To miejsca popularne wśród freelancerów, ale nie tylko. Z ogólnodostępnych ofert przestrzeni biurowych, wynajmowanych na godziny, dni, tygodnie, a czasem na miesiące korzysta wielu przedsiębiorców, zarówno tych małych, jak i największych firm, czy start-upów. To pomieszczenia dla osób organizujących szkolenia, warsztaty, rozmowy kwalifikacyjne... Możliwości, jak i również oczekiwania wobec takich miejsc, są naprawdę duże. Jak sprawdzają się takie przestrzenie? Co je charakteryzuje? Gdzie znajdują się najlepsze biura coworkingowe na Mazowszu? Czy udogodnienia takie jak budka telefoniczna są niezbędne? Oto pytania, na które odpowiemy w tym artykule.

Remont biura, kiedy najlepiej go rozpocząć?

Zastanawiasz się, kiedy jest najlepszy moment na remont biura? Odpowiedź jest tutaj jedna: zawsze, gdy zauważysz, że wprowadzone zmiany wpłyną na wydajność Twojego zespołu. Czasem, nawet niewielkim kosztem, możesz zupełnie odmienić komfort pracy osób, które zatrudniasz. Jak zauważyć taki moment? Jak znaleźć nowoczesne, optymalne działania, poprawiające produktywność i stopień zadowolenia z wykonywanych zadań? W tym artykule podpowiemy, co powinieneś wyremontować, aby Twoi ludzie pracowali efektywniej, czyli: zarabiali dla Ciebie więcej! Słyszałeś o wstawianiu hamaków w miejscu pracy? Albo kabiny dźwiękoszczelnej? Wiesz, że kolory ścian mają wpływ na samopoczucie i efektywność? To ciekawostki, o których, jako dobry pracodawca, powinieneś wiedzieć!

Jak skutecznie pracować zdalnie?

Praca zdalna staje się coraz bardziej powszechna. Ostatnie wydarzenia związane z restrykcjami i zakazami wynikającymi z globalnej walki z COVID-19 (popularnie nazywanym koronawirusem) sprawiły, że zdecydowana większość osób pracujących na co dzień w biurach, zaczęła wykonywać swoje obowiązki zawodowe w domu. Tak zwany home office niesie ze sobą wiele korzyści, ale jednocześnie wymaga od pracownika wyjątkowej samodyscypliny. Niezależnie czy jest to dla Ciebie sytuacja chwilowa, czy jest freelancerem od dawna — warto, abyś zapoznał się ze sposobami wydajnego i skutecznego realizowania powierzanych Ci zobowiązań. Dowiedz się z naszego artykułu, jak działać na najwyższych obrotach, z jednoczesną dbałością o Twój komfort psychiczny.

Praca w biurze vs praca w coworkingu. Wady i zalety

Forma i miejsce zatrudnienia mają duży wpływ na komfort i jakość życia zawodowego. W niniejszym artykule postaramy się wskazać na wszelkie wady i zalety klasycznej pracy w biurze oraz coworkingu. Niezależnie czy jesteś freelancerem, czy pracujesz na umowę – zapraszamy do lektury! Może zainspiruje Cię ona do rozważenia swojej dotychczasowej ścieżki zawodowej na rzecz tej, która okaże się dla Ciebie korzystniejsza. A jeśli jesteś właścicielem biura lub korporacji, poznasz rozwiązania, które wpłyną na podniesienie wizerunku Twojej firmy i komfortu osób, które zatrudniasz.

Po co montować budki telefoniczne w biurze?

Jesteś właścicielem niewielkiego biura a może wielkiej korporacji? Nie wiesz jak zapewnić sobie i pracownikom możliwość przeprowadzenia rozmowy telefonicznej bądź wideokonferencji w spokoju, bez zakłócania jej hałasem? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie bardzo ciekawą propozycję. Biurowa budka akustyczna może okazać się rozwiązaniem wielu niedogodności, jakie naturalnie pojawiają się w miejscu prowadzonej działalności. Podnieść komfort pracy i zadbaj o utrzymanie profesjonalnego wizerunku z Available.

Biura coworkingowe na Pomorzu.

Jesteś freelancerem i wykonujesz pracę zdalnie? Jeśli tak, to wiesz, jak ciężko o zorganizowanie odpowiedniej przestrzeni, która umożliwia optymalną i wydajną organizację zadań. Wynajęcie biura najczęściej wiąże się z bardzo wysokim kosztem, który bywa po prostu nieopłacalny. Czy istnieje jakaś relatywnie tania alternatywa dla osób, które poszukują własnego biurka poza domem, a nie chcą inwestować w stały najem? O tym postaramy się napisać w niniejszym artykule.

Budki telefoniczne: Za i Przeciw!

Jednym z najciekawszych pomysłów dotyczących aranżacji przestrzeni w miejscu pracy są biurowe budki akustyczne. Czy jednak jest to stały trend, czy jedynie przejściowa moda? Czy kabiny dźwiękoszczelne sprawdzą się w Twojej firmie? Jakie korzyści możesz dzięki nim odnieść? Jeśli nurtują Cię takie właśnie pytania, zapraszamy do lektury.