Blog

Jak przestawić się z pracy zdalnej na pracę biurową po okresie kwarantanny?

Okres kwarantanny dotknął wielu osób, jeśli chodzi o ich aktywność zawodową. Przejście z pracy biurowej na tak zwany home office, dla jednej grupy osób był momentem trudnym, dla innych pełnym korzyści. Przez tych kilka miesięcy jednak większość poradziła sobie z nową rzeczywistością, ułożyła sobie optymalny sposób działania i... Przyszedł czas na powrót do „normy”. Niezależnie od tego, czy wznowienie „starego” systemu jest dla Ciebie wspaniałą wiadomością, czy też nieszczególnym powodem do zadowolenia, w tym artykule podpowiemy jak poprawić swoją efektywność i nastawienie do pracy po pandemii i związaną z nią restrykcjami. Warto bowiem zauważyć, że w wielu miejscach nie będzie tak samo, jak przed wybuchem Covid-19... Co to oznacza? Odpowiedź znajdziesz w poniższym tekście.

Biura coworkingowe na Pomorzu Zachodnim

Home offie od kilku lat cieszy się coraz większym zainteresowaniem i staje się bardzo popularną alternatywą do pracy na etat. Po sytuacji związanej z pandemią Covid-19 stała się wręcz powszechna. Wielu pracowników biurowych tak dobrze odnalazło się w trybie zdalnym, że postanowiło całkowicie zmienić swoją ścieżkę zawodową. Stwierdzenie, że to bardzo przyszłościowa forma realizowania obowiązków i zarabiania w ten sposób na życie nie jest formą abstrakcji, a niezwykle prawdopodobnego scenariusza. Jednak nie każdy freelancer jest w stanie zapewnić sobie dostęp do niezbędnych sprzętów biurowych, miejsca na telekonferencję, czy też spotkań służbowych. I tutaj rozwiązaniem są biura coworkingowe! Czym są i gdzie można znaleźć najlepsze? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

W ile telefonicznych budek biurowych zaopatrzyć swoje biuro?

Stawianie na innowacje w dzisiejszym świecie biznesu jest jedną z fundamentalnych umiejętności, pozwalających na wyróżnienie się działalności gospodarczej oraz wzrost jej atrakcyjności — zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów. Dlatego też tak dużą popularnością cieszą się budki telefoniczne do biur. Ich innowacyjne designe przyciąga uwagę, a ilość praktycznych korzyści z pewnością przemawia za traktowanie ich jako niemalże podstawowego wyposażenia przestrzeni przedsiębiorstwa nastawionego na sukces.

Kompetencje miękkie w pracy biurowej

Umiejętności twarde są bardzo łatwe w określeniu i weryfikacji. To wiedza merytoryczna i jej praktyczne zastosowanie, jak np. obsługa specjalistycznych programów komputerowych, posiadanie prawa jazdy, czy też innych dyplomów i certyfikatów. Przez lata to właśnie ta sfera najmocniej przekonywała przedsiębiorców przy doborze nowych pracowników. Jednak ostatnimi czasy dostrzeżono, że to kompetencje miękkie mogą być o wiele bardziej wartościowe i potrzebne niż sądzono. Czy zdolności psychofizyczne mogą być przydatne w biurze? Jakie są najmilej widziane?

Czy korzystanie z biurowej budki telefonicznej przez wiele osób jest higieniczne?

Okres pandemii COVID-19 wzbudził u części społeczeństwa masę obaw i pojawienia się nowych nawyków, jeśli chodzi o zachowywanie higieny. Rządzący wprowadzając kolejne restrykcje, o których nie przestawało być głośno w mediach, zaczęli wymagać od swoich obywateli zachowań, które jeszcze do niedawna wydawałyby się wręcz absurdalne. Noszenie maseczek na twarzach? Wchodzenie do sklepów po kilka osób? Zakładanie jednorazowych rękawiczek na każdych zakupach?

Jak korzystać z biurowych budek telefonicznych? Miniporadnik.

O zaletach i korzyściach, jakie niesie ze sobą biurowa budka telefoniczna, napisano już wiele. Każdy zdaje sobie sprawę, jak olbrzymim komfortem i wygodą jest posiadanie kabiny dźwiękoszczelnej w miejscu pracy. Jednak wiele osób nadal zastanawia się: jak z nimi obchodzić i jak je eksploatować?  W celu rozwiania wszelkich wątpliwości opiszemy jak użytkować je w sposób prawidłowy i optymalny, aby każdy pracownik mógł ze śmiałością korzystać z dobrodziejstw tej niewielkiej, aczkowiek przydatnej przestrzeni.

Ćwiczenia biurowe. Co robić w biurze, żeby zachować dobrą formę?

Praca siedząca wiąże się z wieloma niedogodnościami. Jest to szczególnie widocznie, jeśli przeszedłeś z aktywnego trybu życia do tego związanego z wielogodzinnym spędzaniem czasu przed komputerem. Efekt? Problemy z kręgosłupem, krążeniem, nadwagą... Znasz to aż zbyt dobrze, prawda? Wystarczy jednak poświęcić kilka chwil w ciągu dnia, aby zachować zdrowie fizyczne, ale też psychiczne. Przedstawiamy kilka prostych, ale skutecznych sposobów na dbanie o swoje zdrowie w czasie pracy. Znacząco poprawisz tym swój komfort życia, a efekty dostrzeżesz już po kilku dniach.

Biura coworkingowe w Wielkopolsce

Coworking jest coraz popularniejszą formą realizowania obowiązków zawodowych. Sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, iż wielu pracowników biurowych przeniosła swoją działalność w tryb home office, a wysoce prawdopodobne, że część firm pozostawi taki schemat zatrudnienia. Jednak nie każdy freelancer, czy też osoba, która z różnych przyczyn nie dojeżdża do miejsca pracy, jest w stanie być efektywnym we własnym mieszkanie. Dlatego coraz więcej osób decyduje się na wynajęcie „biurka” z całym niezbędnym zapleczem, takim jak:

Jak czyścić biurową budkę telefoniczną?

Dbanie o czystość w biurze jest niezwykle istotną kwestią. Przestrzenie, w których utrzymany jest ład i porządek wpływają korzystnie na samopoczucie i chęć przebywania w nich. Niedopuszczalnym jest zatem, aby miejsce pracy było zapuszczone i brudne. To samo tyczy się biurowych budek akustycznych. W końcu jest to sfera ciszy, możliwość odcięcia się od gwaru, uniemożliwiającego przeprowadzenie służbowych telefonów, wideokonferencji w profesjonalnym stylu. Jak zadbać o czystość dźwiękoszczelnej kabiny, gdy jest ona tak chętnie wykorzystywana przez pracowników? Czy jest to kłopotliwe? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w tym artykule.

Biura coworkingowe na Mazowszu?

Coworking zaczyna być zjawiskiem powszechnym. To miejsca popularne wśród freelancerów, ale nie tylko. Z ogólnodostępnych ofert przestrzeni biurowych, wynajmowanych na godziny, dni, tygodnie, a czasem na miesiące korzysta wielu przedsiębiorców, zarówno tych małych, jak i największych firm, czy start-upów. To pomieszczenia dla osób organizujących szkolenia, warsztaty, rozmowy kwalifikacyjne... Możliwości, jak i również oczekiwania wobec takich miejsc, są naprawdę duże. Jak sprawdzają się takie przestrzenie? Co je charakteryzuje? Gdzie znajdują się najlepsze biura coworkingowe na Mazowszu? Czy udogodnienia takie jak budka telefoniczna są niezbędne? Oto pytania, na które odpowiemy w tym artykule.