Blog

Nowoczesne biuro – jak urządzić jego wnętrze?

Urządzając biuro, tworzymy czyjeś miejsce pracy. W związku z tym musimy zadbać przede wszystkim o to, by pracownik zajmujący przygotowane stanowisko mógł w odpowiednich warunkach wykonywać swoje obowiązki.

Jak prowadzić rozmowy telefoniczne nie przeszkadzając innym pracownikom?

Prowadzenie rozmów telefonicznych w biurze, zwłaszcza takim, w którym na otwartej przestrzeni znajduje się od kilku do nawet kilkudziesięciu stanowisk pracy, często okazuje się problematyczne zarówno dla odbierającego telefon, jak i osób pracujących wokół.

jak pracować w open space

Jak pracować na open space?

Praca w biurze typu open space, w którym przebywa od kilku do nawet kilkudziesięciu osób, nie należy do łatwych. Nie trudno wyobrazić sobie, że nawet mimo chęci i usilnych starań współpracowników, przebywając wspólnie na niewielkiej przestrzeni nie sposób zachować całkowitą ciszę i nie przeszkadzać sobie nawzajem.