Blog

kabina-dzwiekoszczelna

Jak poprawić koncentrację w pracy? Poznaj 3 porady od Available!

Na koncentrację podczas wykonywania pracy wpływają różne czynniki: planowanie, porządkowanie, wyciszenie. Jak podnieść poziom skupienia i odnosić lepsze wyniki? Przekonaj się z tego artykułu.

big-hauz

Etykieta rozmów online – jak nie popełnić faux-pas?

Rozmowy online stanowią istotną część naszej codzienności. Jaka obowiązuje podczas nich etykieta? Jak zadbać o najlepsze warunki do ich prowadzenia? Przekonaj się z tego artykułu.

coaching-w-firmie

Coaching dla pracowników – czy warto?

Dzięki coachingowi można podnieść wydajność pracowników i uniknąć wypalenia zawodowego. Objaśniamy, na czym polega praca coacha i jak stworzyć dla niej odpowiednie warunki w biurze. 

choinka-dla-pracownikow

Świąteczne ozdoby w biurze? Sprawdź nasze pomysły i porady

Dekorując siedzibę firmy na święta, wprowadzisz pracowników w radosny nastrój i zwiększysz ich ochotę do pracy. Podpowiadamy, jakie ozdoby warto umieścić w biurze, a których lepiej jest unikać. 

spotkanie-swateczne

Jak zorganizować świąteczne spotkanie dla pracowników?

Najlepszym miejscem na urządzenie wigilii firmowej jest przestrzeń biurowa. Podpowiadamy, jak zorganizować spotkanie, które będzie procentować dla firmy w przyszłości. 

budka-telefoniczna-w-biurze

5 najważniejszych zasad etykiety telefonicznej rozmowy służbowej

Stosując zasady telefonicznego savoir-vivre'u, przedstawiasz się jako rzetelny kontrahent i zwiększasz swoje szanse na powodzenie. Podajemy 5 najważniejszych reguł dotyczących rozmów przez telefon.

negocjacje

Przygotowania do negocjacji – o czym powinieneś pamiętać?

Przed Tobą ważne negocjacje? Sprawdź, dlaczego ważne jest odpowiednie przygotowanie. Jaką strategię wybrać i gdzie najlepiej przeprowadzić poufne rozmowy online? Poznaj nasze praktyczne porady!

networking

Networking, czyli sztuka nawiązywania wartościowych relacji

Networking to ważny krok do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Dlaczego warto nawiązywać znajomości z ludźmi z branży? Kiedy wręczanie wizytówek jest niewskazane i gdzie szukać nowych kontaktów?

zarzadzanie-czasem

Zarządzanie sobą w czasie – poznaj techniki, które Ci to ułatwią!

Dlaczego zarządzanie sobą w czasie jest tak ważne dla podniesienia efektywności pracowników? Jak lepiej organizować pracę i odciąć się od rozpraszających bodźców? Sprawdź, jakie techniki warto zastosować.

budka-telefoniczna

Coworking – na czym polega i jakie są jego zalety?

Coworking to sposób na zaoszczędzenie kosztów stałych i okazja do wymiany doświadczeń z przedsiębiorcami. Jakie jeszcze są zalety współdzielonych przestrzeni? Jakie wyposażenie powinno się w nich znaleźć?