Blog

Praca w biurze vs praca w coworkingu. Wady i zalety

Forma i miejsce zatrudnienia mają duży wpływ na komfort i jakość życia zawodowego. W niniejszym artykule postaramy się wskazać na wszelkie wady i zalety klasycznej pracy w biurze oraz coworkingu. Niezależnie czy jesteś freelancerem, czy pracujesz na umowę – zapraszamy do lektury! Może zainspiruje Cię ona do rozważenia swojej dotychczasowej ścieżki zawodowej na rzecz tej, która okaże się dla Ciebie korzystniejsza. A jeśli jesteś właścicielem biura lub korporacji, poznasz rozwiązania, które wpłyną na podniesienie wizerunku Twojej firmy i komfortu osób, które zatrudniasz.

Po co montować budki telefoniczne w biurze?

Jesteś właścicielem niewielkiego biura a może wielkiej korporacji? Nie wiesz jak zapewnić sobie i pracownikom możliwość przeprowadzenia rozmowy telefonicznej bądź wideokonferencji w spokoju, bez zakłócania jej hałasem? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie bardzo ciekawą propozycję. Biurowa budka akustyczna może okazać się rozwiązaniem wielu niedogodności, jakie naturalnie pojawiają się w miejscu prowadzonej działalności. Podnieść komfort pracy i zadbaj o utrzymanie profesjonalnego wizerunku z Available.

Biura coworkingowe na Pomorzu.

Jesteś freelancerem i wykonujesz pracę zdalnie? Jeśli tak, to wiesz, jak ciężko o zorganizowanie odpowiedniej przestrzeni, która umożliwia optymalną i wydajną organizację zadań. Wynajęcie biura najczęściej wiąże się z bardzo wysokim kosztem, który bywa po prostu nieopłacalny. Czy istnieje jakaś relatywnie tania alternatywa dla osób, które poszukują własnego biurka poza domem, a nie chcą inwestować w stały najem? O tym postaramy się napisać w niniejszym artykule.

Budki telefoniczne: Za i Przeciw!

Jednym z najciekawszych pomysłów dotyczących aranżacji przestrzeni w miejscu pracy są biurowe budki akustyczne. Czy jednak jest to stały trend, czy jedynie przejściowa moda? Czy kabiny dźwiękoszczelne sprawdzą się w Twojej firmie? Jakie korzyści możesz dzięki nim odnieść? Jeśli nurtują Cię takie właśnie pytania, zapraszamy do lektury.

Jak poprawić komunikację w biurze?

Zapewnienie dobrej komunikacji w obrębie biura jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania firmą. Niestety, nie zawsze jest to proste; w grę wchodzą czynniki lokalowe, ludzkie, a także – powiedzmy to wprost – pewne koszty.

Modele zarządzania firmą i pracownikami

Ludzie odpowiedzialni za rozwój firmy często posiłkują się różnego rodzaju modelami biznesowymi, mającymi usprawnić kwestię zarządzania. Pomysłów na poprawę funkcjonowania przedsiębiorstwa jest naprawdę dużo; jak zatem ocenić, który z nich sprawdzi się w Twojej firmie?

Biura coworkingowe na śląsku

Jednym z najciekawszych trendów, jaki możemy obserwować we współczesnym świecie biznesu, jest coworking. Wspólne użytkowanie przestrzeni biurowych stało się swojego rodzaju modą.

Jaki sprzęt musi się znaleźć w nowoczesnym biurze?

Nowoczesne biuro to przestrzeń przyjazna pracownikom, doskonale zorganizowana, a przede wszystkim – sprzyjająca skupieniu. Niełatwo jest osiągnąć te założenia, szczególnie w przypadku gdy istnieją dodatkowe utrudnienia w postaci ograniczonego budżetu czy warunków lokalowych. Warto mieć na uwadze, iż dobrze zorganizowane środowisko pracy ma bezpośrednie przełożenie na samopoczucie ludzi, a co za tym idzie — na efekty ich pracy. Dlatego warto dołożyć wszelkich starań, by stworzyć im w biurze jak najlepszą atmosferę. Co zatem powinno znaleźć się w nim znaleźć?

Trendy w projektowaniu biur na rok 2020

Trendy, jakie możemy obserwować w aranżacji wnętrz, wynikają ze ścierania się czynników dwojakiego rodzaju; z jednej strony są one efektem przejściowej mody, kładącej nacisk przede wszystkim na estetykę. Niejako na przeciwnym biegunie znajdują się względy praktyczne, wynikające z konieczności stworzenia funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni oraz umieszczenia w niej niezbędnych pracownikom elementów wyposażenia.

Budka telefoniczna w agencji reklamowej. Dlaczego warto?

Agencja reklamowa w niczym nie przypomina spokojnego biura. Nowe idee, burze mózgów, dyskusje... wszystko to składa się na niezwykłą dynamikę tego miejsca, ale jednocześnie generuje spory hałas. Zastanawiasz się, jak stworzyć pracownikom komfortowe miejsce pracy, nie ograniczając przy tym ich kreatywności? Kuczem do sukcesu jest właściwe zaaranżowanie przestrzeni. Jak to zrobić, nie inwestując w remont lub wynajem kolejnych pomieszczeń? Już spieszymy z wyjaśnieniami.